joo :) olen unohtanut kirjoitella kun on ollut niin kiireistä. on tapahtunut vaikka mitä.. olimme luokan kanssa yhdellä koullla yötä,arvasin että minulla tulee siellä hanakluuksia ja niin tulikin.. nimittäin satuin nukkumaan yhden luokkani pojan kanssa vierekkäin ja siinä kävi sirrwn nii että illna riehuimme ja tappelimme pullosta, kunnes makasimme päällekkäin suutelemassa... ei olisi pitänyt,mutta tehty mikä tehty. sitten kun sieltä pääsi viikko hurahti nopeasti ja oli aika lähteä biletämään :) no menimmme minun ystävän luo bileisiin. emme tunteneet sieltä ketään muuuta kuin ystäväni. hauskaa oli vaikka minä ja minun toinen kaveri juotiin viiniä vähän liikaa :) siinä sitä sitten nukuttiin vierekkääin minun ystäväni sängyllä.. :) ja nyt on taas ollut kiireitä noitten mies asioitten kanssa.. :/ kun kinnostus on kohdistunut kolmeen, joista tiedän kahden minusta pitävän.. mutta kun en tiedä että kannattaako sotkea yhdenkään niiden kanssa kvarivälejä.. nimittäin edellinen exä oli minun hyvä ystävä, nyt olemme aika etäisiä, varsinkin sen äjlkeen mitä siellä koululla tapahtui yölllä.. pitää tässä miettiä ja kirjoitella sitten lisää kun kaikki alkaa vähän seljetä...