olin tänään rannalla kaverini (jos joku ei älyä hän on poika) kanssa uimassa ja meillä oli hauskaa. kun me oltiin uitu nii me mentiin kuivatteleen laiturille.. just alko sataa ku mentiin kuivattelee katoksen alle :D joo no mulla ei ollu onneks kylmä mutta jannella oli... se tuli mun viereen istuu, ja laitto käden mun ympärille ja sano että ei kai tää haittaa sua. no mä sanoin että ei.. siinä me istuttiin vähän aikaa.. se tuli koko ajan lähemmäs ja kohta me jo lumpattiin. no siinä me oltiin puol tuntiin istuttiin ja lumpattiin. sen jälkeen mentiin vielä uimaan ja siellä vedessä tapahtui jo vaikka mitä.. mä en unoha sitä.. me lumpattiin se suuteli mun kaulaa ja kosketteli..jne.. mulla oli ihan saatanan kylmä niin lähettiin takasin katokseen pukemaan. mä lähdin siitä kotiin ja se kotiin. mesessä sitten juteltiin ja se sano että ei ois pitäny tehä niin paljon, mutta ku tuli himo.. se koko ajan pyyteli anteeksi sitä miten pitkälle se meni.. no sanoin ettei se haittanut, kyllähän tuo uskoii sitten viimein.. nyt on ihana olo, kun ajatteleekin sitä, mutta toisaalta mä oon myrtsillä päällä koska tiijä että en saa sitä omakseni ja jotenkin onneton olo.. koska tiijän että oon onnelin nyt vähän aikaa mutta kohta mä oon ihan maassa ku kuitenkin tässä käy huonosti..